Авторизацияланып қана қоймай, QR кодын оқу арқылы цифрлық құжаттарға қол қою. ЕGov Mobile мобильді қосымшасында жаңа қызмет іске қосылды. Қазақстандық ІТ-мамандардың озық тәжірибесі туралы ОКҚ алаңында «Ұлттық ақпараттық технологиялар» АҚ басқарма төрағасы Ростислав Коняшкин айтып берді.
«Бұл механизм қазірдің өзінде Отбасы банкінің жалдамалы тұрғын үйін субсидиялауға өтінімдерге қол қоюда, сондай-ақ Жоғарғы Соттың жеке кабинетінде талап-арыздар мен өтініштерге авторландыру және қол қою үшін пайдаланылады. Бұдан басқа, дәл осы қол қою механизмі мобильді браузерде және кез келген қосымшада орналастыруға болатын, тіпті SMS түрінде жіберуге болатын PUSH хабарландырулары мен әдеттегі еренсілтемелер (CROSS) арқылы жұмыс істейді. Осы интерфейс тек мемлекеттік жүйелер үшін ғана емес, жалпы open Api қағидаты бойынша кез келген сайт пен қосымшалар үшін де әзірленген. Біз қазір көптеген танымал жеке сайттармен интеграция деректерін пысықтап жатырмыз. Бұл интеграцияларды көптеген танымал алаңдармен пысықтап жатырмыз. Бұл құралдың миссиясы - барлық дерлік интернет-ресурстарда құжаттарға қол қою мен авторизациялаудың бірыңғай қарапайым тетігі болу» деді спикер.
15 шілдеде Президент Қасым-Жомарт Тоқаев Қазақстанды цифрландыруды дамыту туралы Заңға қол қойды. Заңда электрондық құжаттың, яғни цифрлық құжаттардың, олардың қағаздағы аналогтарының баламалылығы бекітілген.
Бүгінгі таңда eGov mobile мобильді қосымшасындағы «Цифрлық құжаттар» сервисінде 20 құжат қамтылған (цифрлық жеке куәлік, ҚР азаматының цифрлық паспорты, жүргізуші куәлігі, вакцинация паспорты, ПТР тест және туу туралы куәлік және т.б.). Іске қосылған сәттен бастап тек «цифрлық құжаттар» сервисі 12 млн рет пайдаланылды. Орталық коммуникациялар қызметі алаңында «Ұлттық ақпараттық технологиялар» АҚ Басқарма Төрағасы Ростислав Коняшкин осындай мәліметтерді келтірді.
Жақында жаңа цифрлық құжат – «ҚР азаматының паспорты» іске қосылды, ол әзірге тек ел аумағында және Қазақстан азаматтары үшін қолданылады.
«Барлық цифрлық құжаттарды талап ету орны бойынша ұсынуға болады. Сондай-ақ, барлық сайлау учаскелерінде президент сайланған күні цифрлық куәлікті пайдалануға болады. Аталған құжаттардан басқа, осы жылдың соңына дейін «Сақтандыру полисі», «Нотариаттық құжаттар» және т. б. сияқты Цифрлық құжаттар жоспарлануда. Цифрлық құжаттарды енгізу кезінде оларды тану мәселесіне тап болдық. Осыған байланысты оларды тексеруді қолайлы және жылдам ету өте маңызды. Әрбір азамат пен ұйымға қолжетімді құралдардың бірі check.egov.kz», - деді спикер.
Биыл желтоқсан айында Мемлекет басшысына «Digital Bridge 2022» форумында пилоттық нұсқада таныстырылған «Цифрлық мәліметтер» жаңа бөлімін іске қосу жоспарлануда. Енді бір рет басу арқылы деректерді түзетуге, бөлісуге, сондай-ақ сұрауға болады. «Ұлттық ақпараттық технологиялар» АҚ басқарма төрағасы Ростислав Коняшкин ОКҚ алаңында өмірлік жағдайлар бойынша цифрлық мәліметтерді «sharing» форматына көшу туралы айтып берді.
«Бұл құрал уақыт өте келе көптеген компанияларда жұмысқа орналасу кезінде немесе басқа да өмірлік жағдайларда талап етілетін анықтамаларды алмастыруға мүмкіндік береді. Азамат бірнеше рет басуы керек: ұйымның БСН немесе электрондық поштасын енгізеді, барлық қажетті құжаттар пакеті ұйымның өзіне жіберіледі», - деді ҰАТ басшысы.
Мысалы, егер жұмысқа орналасу жағдайын алсақ, онда азамат біз оған қосымшада жинаған құжаттар пакетін пайдалана алады. Оның үстіне, ол оларды тікелей eGov Mobile-да бөлісу арқылы жұмыс берушіге жібере алады. Барлық мәліметтер Еңбек министрлігінің HR ақпараттық жүйесіне тікелей түседі.
Сервис мәліметтер мен анықтамалармен алмасудың қолайлылығын арттыру мақсатында әзірленеді. Мысалы, пайдаланушы құжаттар пакетін қолдана алады, ал жұмыс беруші жұмыскердің мәліметтері мен мәліметтерін қағаз түрінде ұсынбай-ақ сұрай алады.
«Smart Bridge порталының пайда болуымен әрбір мемлекеттік органның елде цифрландыруды дамыту үшін бизнеспен және басқа да түрлі алаңдармен интеграциялану мүмкіндігі бар екенін атап өткім келеді. Біз бұл идеяны өте белсенді түрде насихаттаймыз, өйткені оны EGOV Mobile порталында немесе мобильді қосымшасында азамат үшін қажет барлық қызметтерді жасау мүмкін емес екенін түсінеміз. Бұл процеске азаматтарымыз күнделікті қолданатын жеке ұйымдарды, танымал интернет-алаңдарды, мобильді қосымшаларды қосу қажет. Қазір екінші деңгейдегі банктермен өзара іс-қимыл тәжірибесі оң нәтиже беруде. Азаматтар үшін бұл өте ыңғайлы болды, өйткені министрлік түрлі платформалардан ақпаратқа қол жеткізуге мүмкіндік берді», - деп түсіндірді ҰАТ басқарма төрағасы.
Сондай-ақ ол eGov Mobile қосымшасын белсенді пайдалануға және смартфондардан мемлекеттік көрсетілетін қызметті алуға шақырды.