Математика, бұл – әлемді ғылыми танып-білудің құралы. Тіпті, балалық шалалықты шынықтыратын тренажерлік зал десе де болады. Отыз адамға есептелген онлайн-конференцияда отырып бірінші және екінші деңгейдегі теңдеулерді шешу, тригонометрияны түсіну, логарифмдер мен планиметриялық теоремалардың базалық пакетін меңгеру мүмкін емес.
Егер бір сәт тарих пен қазіргі заманауи үрдіске зер салар болсақ, онда табысты ұлттардың барлығы ең бірінші кезекте күшті математикалық мектептер ашқан. Бұл ұлттық ғылыми мүмкіндіктерге жол ашты.
Әйтсе де, биыл бізде үлкен проблема туындайтынға ұқсайды. Біреулер қазірден шетелдік онлайн-платформаларға ауысып кетті. Бірақ, біріншіден, мұндай мүмкіндікке көп адамның қолы жетпейді (бұл өте қымбат).
Ал, екіншіден, елден ең табысты азаматтар кетіп жатыр. Бұл не деген сөз? Яғни, онсыз да жағдайы адам аярлық ғылыми-технологиялық потенциялымыздан одан сайын айырылып қалуымыз мүмкін.